czwartek, 26 maja 2011

Best love song .

Hej :D
Jestem trochę chora i zostałam dzisiaj w domu . ;p
Odpoczywam i zastanawiam się nad tym co dalej, chociaż chętnie bym jeszcze spała, miałam taki wciągający sen . xd
Zaraz pewnie pójdę trochę potańczyć, a potem czekam na dziewczyny, bo miały < no przynajmniej Nicola, ale myślę, że przyjdzie jeszcze kilka > przyjść na płatki .
Nie mam za bardzo o czym opowiadać, bo dni w szkole są dosyć nudne, chociaż wczoraj byliśmy zamiast lekcji w kinie na " Niepokonanych " .
Wszyscy wokół mnie gadali, że to jest najgorszy film jaki widzieli, nienawidzą go, jest bezsensowny i ogólnie do dupy .
Ja przemyślałam po powrocie jeszcze raz cały scenariusz i wszystkie sprawy w nim poruszone i uznałam, że to nie jest film, który ma się komuś podobać czy tam nie, on był straszny na swój sposób, bo opisywał krótko mówiąc dramat i tragedię ludzi .
Muszę przyznać, że płakałam na nim, ale chyba tylko niewielka część podzielała moje zdanie, bo prawie wszyscy się zacieszali cały film . xd
Tak pozatym to muszę ogarnąć cały pokój, bo mama mnie męczy z tym od wczoraj, obejrzę coś w Tv, a jutro będę musiała wrócić do szkoły, bo jest święto patrona i za frekwencję dają punkty, a ja nie chcę zepsuć klasie tego wszystkiego i obojętnie w jakim stanie będę to idę . :D
Coś mi się zebrało na pisanie dzisiaj, ale to może później, wieczorem . ; )
Ostatnio bardzo chciałam dodać filmik, bo łatwiej było mi mówić niż tak dużo pisać, ale ładował się mnóstwo czasu i nic z tego . ;c
Wiecie może co z tym zrobić ?
A jeśli chodzi o tytuł notki, to dlatego że od wczorajszej nocy słucham ciągle tego :


 


Nie wiem dlaczego, ale to bardzo urocza piosenka .
Hm, narazie to chyba na tyle .
Miłego dnia .



3 komentarze:

Julia. ♥ pisze...

Świetne te zdjęcia z poprzedniej notki.I wgl fajny blog.Zapraszam do mnie: 4seasons-of-fashion.blogspot.com :] obserwujemy ?.

Neluś ♥ pisze...

Więcej nowych zdjęć w zakładce fotki :D Dzięki :D

Anonimowy pisze...

Zdjęcia są bardzo ładne.
Powinnaś założyć fotobloga, bo wszystkie zdjęcia są wspaniałe.

"Nie znasz mnie."