poniedziałek, 16 maja 2011

We are .

Hej .
Sama nie wiem, czy zabierać się do tej notki, czy sobie odpuścić ...
Na swojego bloga praktycznie nie wchodzę, niestety nie zapowiada się, żebym w ciagu najbliższych kilku dni zaczęła, boo ...
JUTRO JEDZIEMY DO WROCŁAWIA :D
Tak, pierwsza wycieczka z nową klasą, będzie się działo < przynajmniej mam taką nadzieję xd > .
Tzn. nie odbierzcie tego źle, bez żadnych skojarzeń, nie jestem na tyle ...
Nie wiem jak to nazwać . ;p
W każdym razie chodziło mi raczej o jakoś fajnie spędzony czas a nie o ... < tu pozostawię znaczącą spację > .
Kupiłyśmy z Madzią balony, Picolo i inne zbędne rzeczy, chyba nam się nudziło .
Kolejnym genialnym pomysłem jest miska, łyżka, karton z mlekiem i płatki w torbie podręcznej . xdd
Przecież nigdy nie wiadomo kiedy nadejdzie ochota na płatki < szczególnie w przypadku osób, które uwielbiają mleko :D >, a takiej okazji się nie marnuje, dlatego właśnie biorę ze sobą te dodatkowe kilogramy w bagażu, który i tak jest już wybitnie ciężki < bo jak mogłam nie wziąść koca, wielkiej poduszki, maskotki < tak, wiem dzieciak ze mnie xdd ale kiedy jest mi smutno muszę się przytulić, a ja nie mam do kogo, więc zostaje miś ;c > i innych miłych rzeczy ; ) > .
Postaram się zrobić duużo nowych zdjęć i podzielić się z wami relacjami, ale to po powrocie .
Mam nadzieję, że rano odzyskam głos, ponieważ teraz ledwo mówię przez moje uwielbienie do śpiewania, a raczej darcia się . . .
Ale chciałam żeby brzmiało ładnie :D < na chęciach się skończyło xd > .
Dobra, ja lecę pograć chwilkę w matę, bo mam trochę za dużo energii i potem odpocznę chwilę < spać chyba nie będę, ewentualnie przeniosę się z lapkiem do łóżka :D > .
Trzymajcie się .
Paa .






1 komentarz:

Cupsglrls pisze...

♥♥ Świetny blog. wycieczki klasowe są najlepsze wtedy praktycznie poznaje się ludzi.


Zapraszam do mnie:
http://cupsgilrs.blogspot.com/