niedziela, 8 maja 2011

Decode .

Hej . . .
Wiem, że piszę tu bardzo rzadko, ale naprawdę ostatnio nie mam siły jakoś się zebrać i stworzyć normalną notkę .
Moje życie aktualnie polega praktycznie tylko na wkuwaniu do wszelkich poprawek oraz czynnościach fizycznych typu taniec czy bardzo długie, samotne spacery < ostatnio strasznie je polubiłam > .
Spędzam też czas myśląc, szczególnie na tematy " co by było gdyby ? " i rozmawiając z ludźmi, ponieważ to rozmowa potrafi najlepiej poprawić mi humor .
Ostatnio np. idąc z Nicolą chodnikiem, w środku miasta ona rzuciła jakieś stwierdzenie, a ja nagle się popłakałam .
Na szczęście miałam zeszyt, którym mogłam zasłonić twarz . xdd
Od jakiegoś czasu jest we mnie więcej emocji, niż można by było się spodziewać, po prostu jedna wielka mieszanka .
Odwala mi i od kilku godzin słucham Just a Dream, w wykonaniu Sam'a Tsui i Christiny Grimmie .
Ok, dobra nie chciałam się rozpisywać, tylko powiedzieć, że narazie chyba postów nie będzie, nie mam weny . ;c
Przepraszam .
Trzymajcie się .
Paa .

Brak komentarzy: