wtorek, 29 marca 2011

The story of us .

Heej .
Tak baardzo nie chce mi się pisać, ale trudno dam radę . xdd
Może to nie być zbyt gramatyczne i wgl, więc przepraszam .
Caały dzień się uczyłam i teraz zamulam lekko .
Ogólnie dzisiaj rano mama zrzuciła mnie z łóżka żebym złożyła życzenia tacie bo ma urodziny .
Zrobiłam to, ubrałam się, uszykowałam  i wyszłam do szkoły .
Było baardzo dużo lekcji, nic nie pamiętam .
Jakiś tam sprawdzian, foch na panią i takie tam . xdd
Po powrocie do domku zaczęli przychodzić ludzie i dawać mi prezenty < ale suche > . ;p
Wkuwałam a rodzice siedzieli z gośćmi .
Przy okazji kilka razy padłam ze śmiechu, pomimo podłego nastroju .
Aktualnie gadam na Skype z Nicole i jest super, dlatego nie będę już pisała, wolę wykorzystać czas wieczorem na rozmowę z przyjaciółmi niż na bloga . ;D
Wybaczcie tę szczerość .
Już niedługo oficjalna loteria ! < jakoś w weekand > . ;]
Ok, nie będę przynudzać .
Trzymajcie się i przepraszam jeszcze raz .
Paa . ;*

Za dużo mnie tutaj, dlatego dzisiaj możecie podziwiać psa . xdd

4 komentarze:

K. pisze...

Ta chora nauka :/

Cookie pisze...

Nie lubię się uczyć, ale zawsze jakoś ciągnę na 3 i 4, chociaż angielski mi podciąga, edukacja dla bezpieczeństwa, matematyka i wf też bo mam z tego same piątki :)

Cytruska ♥ pisze...

Nie masz za co przepraszać. Żeby opisać życie trzeba je przeżyć xDD Mi też się nie chce uczyć i pisać na blogu :PP

Anonimowy pisze...

Cześć Alissa, co tam u Ciebie.?
Twoja Rachel ciągle płacze, ale już chyba dochodzę do siebie xdd.
Właściwie, to w końcu muszę opisać wczorajszy dzień, więc biorę się za notkę xd.
;*** <333 .! SłIiIiIt ;D