poniedziałek, 14 marca 2011

Just can't get enough .

Cześć . ;]
Wiem, wiem nie pisałam kilka dni, ale nie miałam weny . xdd
Nadszedł właśnie czas na nadrobienie .
Opiszę dzisiaj sobotę, a jutro niedzielę ,poniedziałek i wtorek < przykro mi, że tak to rozdzielam, ale od środy nie mamy lekcji, więc będę mogła poświęcić na to trochę czasu, zamiast się uczyć ;p > .
A więc . . .
Sobotni poranek był całkiem przeciętny - muzyka, ogarnięcie pokoju itd .
Kiedy udało mi się doprowadzić wszystko do przyzwoitego stanu, zabrałam się za rysunek < musiałam narysować coś do szkolnej gazetki >, niestety zupełnie nie wiedziałam co . ;(
Zastanawiałam się nad tym bardzo długo, jednak do teraz nic nie wymyśliłam . xd
Nieważne .
Z rozmyślań wyrwało mnie migające okienko GG .
Miłosz pytał się czy wyjdę na dwór z nim, Mdz i Asią, która przyjechała do niej . ;D
Miałam jeszcze trochę czasu do wyjazdu na urodziny, więc zgodziłam się .
Spotkałam Miłosza koło sądu, skąd ruszyliśmy do dziewczyn .
Próbowaliśmy dodzwonić się do Madzi, ale ona nie odbierała, więc poczekaliśmy chwilę pod blokiem, na placu zabaw .
Miałam ochotę się pohuśtać, dlatego ruszyłam w stronę huśtawek, niestety zdjęli je, a ja jestem taka mądra, że musiałam pobiec tam, żeby to zauważyć . xd
Ludzie mnie wyśmiali . ;p
Po chwili okazało się, iż Asia i Mdz poszły na basen i siedzą na tzw . "górze", a my szybko ruszyliśmy w stronę pływalni .
Pierwszy komentarz, który usłyszałam przy spotkaniu to :
" Ty wyglądasz jak emo ! Jesteś jakaś wychudzona i czarna ! " .
Sorki, ale to mnie dobiło . xdd
Dowaliliście wtedy .
LUDZIE MÓWIŁAM JUŻ W PIERWSZYM FILMIKU - NIE JESTEM EMO . ! ;p
Trochę pogadaliśmy, pośmialiśmy się, jednak po jakimś czasie moja genialna mamusia zaczęła wydzwaniać i ściągać mnie do domu, bo " musimy już jechać " .
Z jednej strony się ucieszyłam - długo czekałam na urodziny Julki, ale z drugiej byłam zła, gdyż rodzice nie zamówili pizzy i nie jadłam prawie nic cały dzień < no, chyba że garść popcornu się liczy xd > .
Zapakowałam prezent, wzięłam kilka potrzebnych rzeczy i wyruszyliśmy .
Podróży opisywać nie będę, chociaż strasznie szybko mi minęła < darliśmy się różne piosenki ;p > .
Przy wejściu do kina, gdzie miały być urodziny spotkałam Werę, Kingę i Agatę .
Reszty jeszcze nie było, więc postanowiłyśmy pójść na chwilę do Bomi .
Świetna okazja na zakup zapasu gumy dla dzieci . ;D < która stanowi ok. 75% mojego codziennego spożycia czegokolwiek > . xd
Po powrocie do Heliosa zjawiły się wszystkie uczestniczki imprezy : Zuzia, Ola, Maja oraz solenizantka Jula . ;]
Niestety kilku osób nie było < Martuś, Mdz, Asia itd . > . ;(
Kupiłyśmy 3 wieeelkie pudła popcornu i weszłyśmy .
Oglądałyśmy " Salę Samobójców " . ; )
Niby horror, dramat itp . ale my < no przynajmniej ja, Wera i Julka > ciągle wybuchałyśmy śmiechem .
Bardzo wulgarny film < scena karate, hahaha xd > .
POLECAM ! ^^
Po seansie chodziłyśmy po Askanie, rozmawiając i śmiejąc się < z małymi przerwami na opr... od ochroniarzy > .
Co do nich, to w sumie nie dziwię się im : Julka położyła się na środku korytarza . xdd
Dobiło mnie jak wyszłyśmy na ten " taras " i przyszli ci faceci a my uciekłyśmy .
To było chamskie .
Kiedy kilka dziewczyn już poszło, wraz z resztą udałyśmy się na shake'a owocowego do baru .
Miał taką sexi kręconą słomkę . ;pp
Było baaardzo fajnie . ;D
Ok . 22 przyjechali po mnie rodzice .
W drodze powrotnej opowiedziałam im przebieg filmu w dużym skrócie i znowu śpiewaliśmy . xd
Wieczór spędziłam pisząc z różnymi ludźmi, słuchając muzyki i podsypiając z głową na lapku .
To chyba wszystko .
Pozytywny dzień < chociaż jeden w miesiącu ... > . ;]
Trzymajcie się .
Paa . ;*

Kolejne dziwne zdjęcie . xdd

                                          

4 komentarze:

kinia131997 pisze...

No podobno dramatyczny ja zamierzam się wybrać :)

Veronica Fukuda pisze...

I spent just to say hi!
oxoxoxoxox

katarzyynka pisze...

ładnie zdjecie ;)

Pamiętnik Marty pisze...

ty to masz ciekawe życie xd
śliczna fota ;*