czwartek, 10 marca 2011

Candy .

Cześć . ;D
Wczoraj robiłam baardzo długo robota na technikę i nie zdążyłam napisać . ;(
Teraz też nie mam zbyt wiele czasu, a dzisiejszy dzień był dłuugi, więc opiszę tylko środę < czwartek i piątek jutro ;p > .
Miłego czytania . ;D
Prawie do 8 zastanawiałam się czy iść na pierwszą muzykę, czy też nie .
Po szybkim ogarnięciu i spakowaniu , zdecydowałam się pomęczyć i pójść  .
Był sprawdzian z muzyki baroku chyba, czy jakoś tak .
Ciekawe czy będzie kolejne 2 = z tego przedmiotu . xdd
Schodząc na parter, gdzie mamy polski, zobaczyłam całą klasę, która skakała i zacieszała pod tablicą z zastępstwami .
Okazało się, że odwołali nam prawie wszystkie lekcje !
Zamiast 8 były 3 < czyli jeszcze 2, bo muzyka już minęła ; D > - polski i wychowawcza .
Na polskim była gramatyka i inne nuudy . ;p
Wychowawcza pełna była kłótni i sprzeczek, gdyż ustalaliśmy podział zadań na Dzień Europejski .
Mamy wręcz zajebisty kraj - Litwę .
MA KTOŚ JAKIEŚ POMYSŁY ?
Bo ja nie . xd
Chciałyśmy z dziewczynami zrobić ludowe tańce, ale nie wiemy czy to wypali . ;p
Beka by była .
Wracając do domu Nicole nagle usiadła na parkingu . xdd
Ja chcąc dotrzymać jej towarzystwa, zrobiłam to samo .
Mdz i Doss dołączyły .
Położyłyśmy się na betonie i się opalałyśmy .
Przerwał nam krzyk Nikki na Doss i jakiś koleś z rowerem .
Wpadłyśmy na pomysł urządzenia pikniku . ;D
Wzięłyśmy koc, laptopa, jedzenie, poduszki itd . i robiłyśmy piknik ok. 11 rano zimą .
Hahaha .
Kiedy Madzia i Dosia poszły do sklepu, ja i Nicole odłożyłyśmy wszystko i zostały tylko kocyki oraz ogromny pies < pluszowy xd > .
Miałam jakąś fazę, więc poszłam poszukać P*****, żeby pogadać z nim o Nicole .
Ona się wkurzyła i złapała mnie za kurtkę, jednak tylko zerwała ją ze mnie a ja pobiegłam dalej .
Spotkałam Martę i Maję, po czym zdesperowana zatańczyłam Whip my hair na środku ulicy .
Po kilku minutach Nikki dogoniła mnie i zaczęła szantażować .
Nagadała mi takie rzeczy, że wolałam nie podskakiwać . xdd
Mega inteligentne blondynki < tzn. jedna szatynka, ale to lepiej brzmi ;p > zaczęły drzeć się na cały głos i chować za Lulu < moja choinka ;] > .
- Nicola P******** !
- Dominika K******** !
- Madzia S******** !
I tak na okrągło .
Mi było baaardzo zimno i leżałam pod stertą kurtek . xdd
Dziewczyny też zmarzły i ok . 13 poszłyśmy przez balkon do mnie .
Siedziałyśmy na laptopie, słuchałyśmy słit techno i tańczyłam .
Odprowadziłam je do połowy drogi, jednak Nicole zdecydowała się wrócić do mnie .
Grałyśmy długo w matę i byłyśmy wykończone .
Dobiło mnie to :
- Wybacz Nikki, musiałam to zrobić .
- Ale co ty zrobiłaś ?!
- Twarz w stylu "chomika" .
- Czym ty ją do cholery wypchałaś ?!
- Klopsikami < super słodki uśmiech > . xdd
< w tym momencie urywa się rozmowa, gdyż Nicole leży ze śmiechu < ja zresztą też ;p > > .
Zrobiłam śliczną fryzurę EmoGirl . ;D
Kiedy już zostałam sama zrobiłam szybko lekcje i zabrałam się za tego chamskiego robota .
Pracę przerwała mi lekcja angielskiego u c . Agnieszki . ; )
Jak zwykle było super, miałyśmy niezły odpał w związku z EmoGirl .
KOCHAMY JĄ !
Reszta wieczoru minęła szybko i nuudno .
Oprócz oglądania YCD oczywiście . ;]
Mój robot jest " tró emo " . xdd
Haaa .
Bardzo dużo myślałam o życiu w nocy .
To takie trudne .
Nieważne .
Ogólnie wczorajszy dzień był zaje . ; D
To wszystko co mam do powiedzenia < ekhem . napisania xd > .
Trzymajcie się .
Paa . ;*
Ps. Wiem tytuł jest dziwny < conajmniej >, ale ta piosenka na macie mnie rozwala . xd


      Mój "śliczny" robot . xdd W kolejnej notce postaram się zamieścić filmik z jego dalszymi losami . ;D Będzie ciekawie . . .
                                          

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dobiły mnie wtedy te klopsiki. :D
ja dosłownie leżałam na macie, dusząc się ze śmiechu xdd.
Ale CZRU IMOŁ :D
Ja robię CZRU SIN KIT :D
A ciekawie będzie, jak zamieścisz ten filmik z dzisiaj :D
" Trzeba tępić papier, taki jaki jest xdd. "

Tynuś ♥ pisze...

Sup notka najfajniejsz ta lalka :ddd
Zamawiam

Tynuś ♥ pisze...

:
:**

Tynuś ♥ pisze...

Zart z tym zamawianiem :)

K. pisze...

Ale fajny ten robot :)