czwartek, 31 marca 2011

Sparks fly .

Hej .
Dzisiaj nie mam zbyt wiele do napisania, praktycznie NIC się nie działo .
Miałam imieniny . xdd
I tutaj mogłabym zakończyć notkę, tak w sumie . ;p
Nie będę sucha, opiszę dzień .
Jak już wspominałam gdzieś wcześniej mieliśmy dzisiaj na 10, ale musiałam wstać o 8, bo wczoraj nie miałam już siły robić lekcji i skończyłam je rano .
Przy okazji chciałam kogoś udusić, ale nie będę lepiej rozwijać tego tematu . xd < ale spokojnie, nie jestem zła > .
Pierwszą lekcją była technika, rozmawialiśmy o silnikach i niestety nic nie zrozumiałam .
Później niemiecki, na którym pani zrobiła bardzo chamską kartkówkę .
Nienawidzę niemca ! < a teraz wszyscy razem xdd > .
Trzecią lekcją był polski, kończyliśmy cechy bajki i jej moralnego znaczenia .
Tak, tak wartości moralne są cholernie ważne w życiu .
Oo Grenade na Esce, pośpiewamy . ; D < teraz głupio się uśmiechnęłam xd > .
Kontynuując . . .
Ostatni był w-f na dworze .
Całą lekcję albo biegałyśmy wokół terenu szkoły albo się rozgrzewałyśmy .
To było bardzo ekscytujące i super się teraz czuję . ;p
Po szkole byłam sama < co rzadko się zdaża, gdyż zawsze ktoś ma ochotę spędzić trochę czasu ze mną < podziwiam te osoby ;] > > .
Wypiłam mleko, przebrałam się i zaczęłam tańczyć .
Ok . 16 przyszła mama, zjadłam warzywa i gadałam na Gg i Skype ze znajomymi .
Zrobiłam bardzo dużo zadań z fizyki, żeby pan się nie czepiał i pojechałam do drogerii, żeby wybrać sobie nowy perfum .
Nie żebym coś tym sugerowała, ale wybrałam Playboy'a Play it Spicy < po prostu ładnie pachniał, tak słodko > . ; )
Pomalowałam paznokcie na szaro < nie wiem dlaczego > i wyszłam z Lilly po Tymbarka .
Pomijając to, że przecięłam się kapslem, jeszcze bardziej rozwalił mnie napis na < a raczej pod > nim .
" Wyjdź za mnie, proszę ; ) " .
Nie wiem jak go skomentować, więc zostawię to dla innych . xd
Niedawno poczułam się za mało zmęczona i podłączyłam matę, jednak podczas gry strasznie plątały mi się nogi i po ok . godzinie uznałam, że nic z tego nie będzie .
Spakowałam się, umyłam, a teraz siedzę sobie w miejscu < aha xdd > i słucham Eski .
S&M, wow ale techno . ;p
No trudno, czasami trzeba, zwłaszcza kiedy słucha się smutnych piosenek praktycznie 24/7 .
Ok, to chyba wszystko na dziś . ;D
Chciałabym bardzo kogoś pozdrowić, ale nie napiszę kogo, ponieważ nie, lecz ta osoba może czuć się pozdrowiona . xd
Sama już nie wiem co piszę .
Trzymajcie się .
Paa . ;*


Wybaczcie za zdjęcia, które tutaj dodaję, ale naprawdę nie mam żadnych ładnych . Coraz częściej dochodzę do wniosku, że o wiele lepiej byłoby nawet gdybym dodawała zdjęcia pieska . xdd 

3 komentarze:

Your Nightmare ♥ pisze...

Heh, zazwyczaj to ja jestem u Ciebie po szkole ;DD
Jakież to miłe, że mnie podziwiasz za to, ale z Tobą jest śmiesznie.
< teraz wszyscy razem śpiewamy That should be mee.! > xdd.
Co do zdjęć, to są śliczne, więc nie kłam ;DD
Kapsel oznacza, że Maja Cię o to poprosi.
W poniedziałek biorę kasę i idziemy na 20 min. kupić Tymbarki.
< to teraz na koniec wszyscy razem : BLO-O-O-O-O-O-O-O-O-O-O-OŁ

Kinga pisze...

nie no fajnie masz ;D
a na imieniny wszystkiego naj ;*
zapraszam do mnie

Veronica Fukuda pisze...

I came here to wish a happy weekend!
kisses