sobota, 2 kwietnia 2011

Starting today .

Cześć .
Dzisiaj działo się bardzo dużo, ale niestety teraz nie jestem w stanie tego opisać .
Jest już dosyć późno, pozatym mam strasznie dołujący nastrój .
Udało mi się znaleźć trochę czasu na zrobienie kilku zdjęć < na placu zabaw xdd > .
Są one w zakładce " Fotki " . ;p
Nie będę pisała jakiejś notki o tym co czuję, czy coś, bo to trochę bezsensu, jestem w 99% pewna, że nie zrozumiecie < ale to nie wasza wina, tylko mojego dziwnego rozumowania życia > .
Jutro rano spróbuję się ogarnąć i opisać to co się działo .
Mam nadzieję, że mój stan < xdd > na to pozwoli .
Teraz chyba pójdę spać, bo nie chcę mieć rano takich oczu jak ostatnio w poniedziałek .
Jutro planuję iść do lasu na kilka godzin, pomyśleć, posiedzieć sobie, popłakać czy coś .
Jest taki jeden kawałek za miastem, tak ok. 15 - 20 minut drogi z mojego domu .
Zobaczymy co z tego będzie .
To dobranoc . ;D

2 komentarze:

kinia131997 pisze...

Uśmiechnij się .. trzymam kciuki za ogarnięcie chandry

Navi ;] gordell ^ ^ pisze...

Ogarnij się ... Chyba jeszcze nie jest tak źle :]