poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Changes .

Hej . ;D
Właśnie jestem w trakcie rodzinnego spotkania przy wielkanocnym stole . xd < jakie to poetyckie ;p > .
Wyrwałam się na chwilkę, żeby napisać coś i sprawdzić co nowego na Facebook'u . ;]
Jak widać są pewne zmiany, tzn . nagłówek .
Szukałam wczoraj jakiegoś pasującego tła, niestety nic ciekawego nie znalazłam, więc narazie zostaje biały, zwykły szablon .
Co do przebiegu świąt nie mam zbyt wiele do powiedzenia, wczoraj cały dzień spędziłam na ogródku u babci robiąc różne zdjęcia z kuzynką, czytając i słuchając muzyki .
Zajączek był, ale nie w tym rzecz . xdd
Święta są dla rodziny i radości . ;D
Wieczorem tańczyłam i nagle weszła moja mama . O_O
Nie chciałam się zatrzymywać, więc tak jakby ją olałam, a ona zaczęła się przyglądać, po czym < będąc pod małym wrażeniem > zapytała czy nie chciałabym jazzówek .
Ja zacieszyłam się jak głupia i pomimo braku talentu < xdd > przyjęłam propozycję . ; )
Strasznie się cieszę, bo praktycznie cały lipiec będę poza domem, a ponadto będę tańczyć . ;p
2 OBOZY . *_*
A w sierpniu najprawdopodobniej jeszcze Jazda, czyli cały tydzień taneczny w Gw z Martuś, Misią i wgl . . .
I wyprowadzka .
Tak, to będą wakacje życia . xdd
Teraz muszę wkuwać, bo obiecałam rodzicom pasek . ;c
Dobra, nieważne .
Miałam napisać tylko o zmianach na blogu, ale ok .
Wieczorem postaram się jeszcze coś dodać, a teraz idę pokomentować innym notki . ;]
Trzymajcie się i mokrego dyngusa < chociaż ja, że tak powiem " przespałam " całą zabawę, ponieważ kiedy mój tata wkroczył do mojego pokoju z pistoletem na wodę atakując moją głowę xdd ja zgasiłam go chowając się pod kołdrę i śpiąc dalej, chociaż była jakaś 11 -.- > .
Tzn. potem sama się na niego rzuciłam z wiadrem, ale to już zupełnie inna sprawa . ^^
Lecę, paa .

Brak komentarzy: