niedziela, 23 stycznia 2011

Sobota .

Haa, weekand . ;D
Nie będę się rozpisywała, powiem tylko o najważniejszych zdarzeniach .
Dzisiaj zrobiłam duże porządki w pokoju, pozbyłam się niepotrzebnych rzeczy i poukładałam wszystko ładnie . ;D
Pisałam przy tym z Martuś i słuchałam muzyki .
Po południu pojechałam do dziadków, złożyć im życzenia z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka . xd
Przyszła Jula i robiłyśmy sobie dziwne fotki .
Potem puszczałam różne piosenki Bruno Marsa i wgl . takie smutne z komórki i jej tłumaczyłam . ;p
Było spoko .
Wróciłam do domku, pośpiewałam sobie dla jaj i dokończyłam sprzątanie .
Teraz siedzę i jestem wkurzona trochę, bo Skype mi nie działa i muszę czyścić laptopa . ;(
No trudno .
Paa . ;*
Na koniec sklejka z dzisiaj :

                   Haha, te skrzydełka mnie rozwalają . I moja twarz też . ;pp                                      

Brak komentarzy: