wtorek, 11 stycznia 2011

Wtorek .

No hej .
Dzisiejszy dzień to taka wielka, cholerna mieszanka .
W jednej chwili jest dobrze, a w następnej myślę : czym sobie na to zasłużyłam ? .
Ale trudno . ;p
Zacznę od początku dnia .
Pierwsza była biologia, na którą się spóźniłam < razem z Mdz . ;D > , ale pani tego nie zauważyła i nie miała nic do nas  . ; )
Nie pytała, nie męczyła .
Wszystko szło jak najbardziej po mojej myśli .
Potem - historia .
Kartkówka, na prawie całą lekcję o osiągnięciach Grecji .
Coś się tam napisało, może 4 będzie . ;D
A i co przerwę chodziłyśmy na basen, który jest złączony ze szkołą, boo dzisiaj byly zawody i były inne szkoły i szukałyśmy ludzi, których znamy . ;p
Spotkałyśmy Aduś . ;*
Na 3 lekcji była matma .
Kąty jakieś znowuu, co za nuda .
Dalej to chyba ... tak, niemiecki .
Miał być sprawdzian, ale było powtórzenie . ;]
Dalej technika, gadaliśmy o znakach drogowych . xd
Ja narysowałam własny znak,  który był piękny . ;p < zresztą Mdz i Aga potwierdzą . ; ) > .
Póżniej angielski .
Kolejna kartkówka z Past Continuous i ze słówek .
Nie było aż tak źle . ^^
Na religii, oczywiście cała klasa sie darła, pan próbował nas uspokoić i potem ja musiałam zaliczyć modlitwy różne i dostałam 5  . ;D
Miałam iść na fakultet, lecz byłam zdołowana i się źle czułam, dlatego sobie poszłam ze szkoły . xd
Potem zaczęła się ta nieprzyjemna część dnia, o której raczej opowiadać nie będę, bo co was to . ;p
Wypłakałam się i przeszło .
Zresztą i tak wieczorem wszystko się wyjaśniło, i nadzieja na poprawę powoli wraca .
Zazwyczaj w dzień nie chce mi się pisać notek, a wieczorem kiedy powinnam zrobić mnóstwo innych rzeczy to siadam do kompa i produkuję . ;p
Ale ciul, trudno .
A i do czytelników :
Nie musicie komentować, bo ja piszę bloga nie dla tego żeby być super popularna tylko dlatego, że czasami potrzebuję jakiejś odskoczni od rzeczywistości i mogę sobie tutaj jakieś moje gówna popisać . ;]
To chyba wszystko .
Ja lecę się umyć i spakować bo jutro pierwsza muzyka . ;(
Zapowiada się ciężki dzień ...
Niestety, jestem Nelą, i ja mam obowiązek wszystko wytrzymywać . ;D
Tak było, jest i będzie . Trudno .
A i co do Laury, nowej dziewczyny w klasie to jest już coraz bardziej otwarta i serio jest naprawdę fajna . ; )
Trzymajcie się i trzymajcie kciuki za to żeby wszystko dobrze się potoczyło .
To paa . ;*

Brak komentarzy: