piątek, 28 stycznia 2011

Piątek . ;D

Haa, wreszcie normalna notka i normalny dzień !
Brawooo . xd
To zacznę od początku :
Rano wstałam, tzn . próbowałam wstać jednak moja głowa nie pozwalała mi na normalne funkcjonowanie .
Wzięłam jakiś tam Ibuprom, i położyłam się jeszcze na chwilę .
Doskonale wiedziałam, że i tak muszę wreszcie się ogarnąć i pójść do szkoły, dlatego układałam powoli w myślach plan .
Uznałam, że odpuszczę sobie pierwszą lekcję .
W sumie to dużo nie straciłam, ponieważ to była religia .
Spokojnie podniosłam się z łóżka, ubrałam się i zjadłam tosta . ;p
Wbiegłam do szkoły równo z dzwonkiem na przerwę, zostawiłam kurtkę w szatni i ruszyłam na biologię .
Pani się na mnie i na Mdz uwzięła, kazała nam stać przy tablicy i pisać na niej jakieś schematy .
Było meeega nudno .
Rozwaliło mnie jak Błażej i Kuba, którzy siedzą za nami w ławce zaczęli bić moje włosy i do nich strzelać < wydawali przy tym odgłosy karabinu xdd > .
Hahaha . ;D
Trzecia lekcja ... tak angielski .
Był dosyć duży sprawdzian, na całą lekcję .
Raczej dobrze mi poszło, no chyba że coś namieszałam z czasami ale chyba nie . ;p
Potem fizyka, wystawiał oceny i kazał nam robić jakieś denne zadania .
Maja miała na pana focha, a on chciał w nią rzucić kompem . xd
Hahaha . ;D < już drugi raz piszę "hahaha" w jednej notce, co oznacza że miałam happy day >
Wreszcie nadeszła chwila na polski, ostatnią lekcję przed feriami !
Właściwie to praktycznie cały czas gadaliśmy o sprawach wychowawczych . ;p
Mam wzorowe zachowanie, ale jaja .
Chyba pani nie zauważyła tych miliona spóźnień . ;D
Pożegnaliśmy Laurę . ;(
Już sobie jedzie . ;[
Będziemy tęsknić ! < niezapomniane rysunki na fizyce i piosenki ;) > .
To była ta "gorsza" część dnia .
UWAGA !
To co teraz przeczytasz może odcisnąć piętno na twojej psychice .
Nie boisz się ? Więc czytaj dalej ...
Po lekcjach poszłam z Madzią do mojego domu .
Założyłyśmy się po raz kolejny, a ja znowu przegrałam .
Musiałam więc założyć kask narciarski i gogle < mojego taty, specjalnie za duże ;p >  i przejść się tak koło szkoły, podczas kiedy wszyscy wracali do domu . xd
Szłyśmy sobie spokojnie, kiedy Nicola wybiegła z budy .
Dołączyła do nas i nagrałyśmy film, na którym wchodzę w drzewo < dosłownie > .
Przechodzimy koło basenu i nagle patrzę :
PODSTAWÓWKA .
No ładnie, kochana VI klasa .
Ale będzie siara - myślałam .
Uznałam jednak, że mam ich gdzieś i poszłam dalej, podczas gdy oni odwracali się w moją stronę, nabijając się z kasku . ;pp
Byłyśmy już prawie pod moją klatką, kiedy z okna sąsiadów ktoś rzucił w nas JAJKIEM, które rozwaliło się ok. metr od nas .
Wybuchłyśmy śmiechem i zaczęłyśmy uciekać, żeby następnym razem nie trafili celniej < czyt. w mój kask xd > .
Później uznałyśmy że by było fajne "bum" wtedy, jednak ja nie chciałam mieć jajka rozbitego na twarzy . ;D
Chciałyśmy się zemścić, dlatego poszłyśmy po jajka do mnie i wzięłyśmy kilka na dwór .
Zrobiłyśmy zawody kto najdalej rzuci jajem .
Wygrała Nicola . ;D
A Mdz jajo się rozwaliło na chodniku . ;( < później i tak wszystkie, które porzuciłyśmy na trawie były rozgniecione przez buty moje i Nicoli ;p > .
Uciekłyśmy na chwilę, ale wróciłyśmy na parking, bo dziewczyny baardzo chciały rzucić w ich okno . xd
Skończyło się na tym, że Niki rzuciła jajkiem centralnie w blok . ;p
Zapomniałam dodać, że wszystkie nasze niecodzienne działania obserwowali przypadkowi przechodnie, nikt jednak nie zwrócił uwagi 3 dziewczynom biegającym i rzucającym jajkami w promieniu jakiś 20 metrów .
Odprowadziłyśmy Mdz i wróciłyśmy do domku .
Tańczyłyśmy i nagrywałyśmy filmy .
Ja przebrałam się za P*****, a Nicola za S****** < nazwisk nie ujawiniam > . ;D
I miałyśmy z tego big zaciesz  . ;p
Założyłyśmy się jeszcze o mnóstwo rzeczy .
Najbardziej rozwala mnie to, że jak ja i Mdz przegramy to musimy wynieść na dwór stół i z nim chodzić . xd
Hahaha, i jeszcze mój pomysł z opieką nad krzesłem . ;]
Nicole poszła < właściwie to ją znowu odprowadziłam >, a ja kontynuowałam pakowanie się do Zakopca .
Było ciężko, ale jestem już spakowana i gotowa . ;D
Zostało jeszcze tylko niecałe 9 godzin . !
Ja lecę, muszę dokończyć taki jeden rysunek . ;]
Paa . ;**
Macie sklejkę z Nicolą < ta sklejka jest taka dziwna, że aż ją kocham ^^ :


                                             Nasze miny rozwalają . xd

Brak komentarzy: