czwartek, 17 lutego 2011

Don't stop believin ' .

Hejj .
Jak pewnie zauważyliście, jestem niezwykle twórcza i zaczęłam nawiązywać tytułem notki do piosenek, które opisują mój nastrój . ;p
1/0 dla mnie . ;DD
Dzisiaj mam całkiem niezły humor, jak na mnie oczywiście .
Wracam do dawnego przyzwyczajenia i słucham cały wieczór Cimorelli :
http://www.youtube.com/watch?v=AvFWBLOjisE
One są zajebiste . ;*
Miałam dzisiaj do szkoły na 9 i umówiłam się z Mdz i Dosią przed szkołą, jednak okazało się że kiedy wbiegłyśmy do niej na drugą lekcję, byłyśmy już mocno spóźnione .
Nie chciałyśmy narażać dyrektorowi, dlatego wyszłyśmy z niej i poczekałyśmy przez godzinę u mnie . ;p
Potem była technika, wymiarowanie i przekroje .
Dostałam 5, znowu . ! ;D
Przyszła babcia Laury < jeżeli nie wiecie kto to ---> patrz : starsze notki > i prosiła nas o podpisanie się na zdj . klasowym i koleżeńskim < na którym byłam ja, Mdz, Dosia, Nicole i Laura > .
Następny był niemiecki, powtórzenie przed sprawdzianem .
Zauważyłam, że umiem b . dobrze te tematy i się zdziwiłam, gdyż w domu wydawało mi się, że nie rozumiem zupełnie nic . ; )
Później był polski .
Pani rozdała nam fotki klasowe .
Nie będę jej dodawać, bo pewnie ludzie się będą wkurzać na mnie za to . ;pp
Zresztą, nie ma co oglądać, że tak powiem . xdd
Przez resztę lekcji pisaliśmy jakąś biografię pisarzy .
Ostatni był w-f .
Mieliśmy gimnastykę i rozciąganie .
Wszyscy się dziwili, że umiałam zrobić te ćwiczenia a oni nie . ;D
2/0 dla mnie . ;]
Potem skakałyśmy przez skrzynię i robiłyśmy fikołki na takiej rurze, przymocowanej do drabinek .
Poszłam pierwsza...
PRZEŻYŁAM ! ;pp
Pani kazała nam się zatrzymać jakoś w powietrzu i utrzymywać się w nim na samych rękach .
Rozwaliła mnie Marta robiąca to ćwiczenie .
Nauczycielka straciła paznokcia . xdd
Po lekcjach poszłam z Mdz do mnie, zapaliłyśmy świeczki, gadałyśmy i wyśmiałyśmy polską piosenkę na Eurowizję .
Zaje techno połączone z disco - polo i wyciem . xdd
Kiedy Mdz pojechała, zaczęłam pisać z różnymi ludźmi na nk i gg oraz słuchać muzy . ;p
Zrobiłam lekcje i ukradłam rodzicom lustro, bo mi się nudziło .
Zaczęłam robić dziwne miny i się z nich nabijać, kłócąc się przy tym z moim psem, bo jemu też się nudziło .
Ogólnie to był spoko dzień . ;D
Trzymajcie się i " Don't stop believin ' " .
Paa . ;**

                                                           Hahaha, o lol . xdd



Brak komentarzy: