środa, 16 lutego 2011

Round and round .

Hej . ;*
Wiem, wiem świetny tytuł notki .
Nie chcę nawiązać nim do piosenki, tylko bardziej do mojego życia .
Krążę w kółko moimi myślami .
Ciąglę próbuję wytłumaczyć sobie to samo, jednak po chwili intensywnych przemyśleń wracam do punktu wyjścia .
Poprostu " Round and round " . xdd
Spróbuję opisać dzisiejszy dzień .
Nie poszłam na pierwszą lekcję - muzykę .
Wolałam odpocząć przed szkołą . ;D
Siedziałam sobie spokojnie, kiedy nagle do domu wpadł mój tata < zapomniał komórki - geniusz ;] > .
Wytłumaczyłam się, więc dał mi spokój i pojechał do pracy . ;p
Spakowałam się, uszykowałam i wyszłam .
W drodze do szkoły spotkałam Mdz, która też nie była na muzyce . ;D
Zostawiłyśmy w szatni kurtki i poleciałyśmy do 009 na polski .
Było powtórzenie części mowy chyba, nuudy takie .
Pani brała po kolei do odp . przy tablicy, na szczęście nie zdążyła dojść do mnie < jestem przedostatnia na 26 osób ;p > .
Następna była matma .
Miał być spr . ale pani nie było, lecz mieliśmy zastępstwo .
Wszyscy robili zadania, a ja rysowałam i słuchałam muzy w głowie < Nela potrafi ;D > . xdd
Później chyba chemia . ;p
Robiliśmy coś tam o pierwiastkach i atomach i musimy się nauczyć jakieś 50 symboli, ale to nic . ;]
Potem miał być WDŻ, pierwsza lekcja w tym roku .
Pani przedstawiała jakiś tam program zajęć, a następnie kazała nam napisać to co chcielibyśmy omówić w tym roku .
Jak się domyślacie, padło wiele dziwnych propozycji jak np. Mai, Babicza czy moja . xdd
Na 6 lekcji była geografia .
Gadaliśmy o rzekach, morzach itd . ogólnie o wodzie .
Przysypiałam sobie . ; )
Wreszcie nadeszła ostatnia lekcja - wychowawcza .
Pani podała nam nasze średnie .
Mam 4,5 . ; DD
I chwała mi za to .
Co prawda to nie to samo co kiedyś < 5,6 na koniec ;pp > , ale jak na ten poziom to nie jest źle .
Później wróciłam do domu i zaczęłam słuchać muzyki oraz robić lekcje .
Zajęło mi to dosyć dużo czasu, więc po skończonej robocie, szybko się spakowałam i pojechałam do c . Agnieszki na anglika . ;]
Było fajniee, jak zwykle zresztą .
Ona tak bardzo, bardzo mi pomaga .
Dziękuję . ;*
Kilka minut temu mama dała mi spokój z niemcem, którego baardzo nie lubię .
Tzn . mam 6, 5 i 4, ale to tylko dzięki temu, że łatwo wchodzą mi języki .
Osobiście preferuję angielski . ;D
Doobra, ja idę wziąść prysznic i posłuchać sobie muzyki przy świecach < jakie to romantyczne xd > .
Taa, wprost uwielbiam te długie, samotne wieczory, sam na sam ze sobą .
Miłego życia . xdd
Paa . ;*

                                   Moi towarzysze samotnych wieczorów . ;**



Brak komentarzy: